Close
Logo

O Nás

Cubanfoodla - Tento Populární Víno Hodnocení A Recenze, Idea Unikátních Receptů, Informace O Kombinacích Zpravodajství A Užitečných Příruček.

Kultura

Proč je najednou všude oranžové víno?

Přestože oranžové víno existuje již po staletí, zůstává pro mnohé pijáky tak trochu záhadou. Co je tedy toto víno s jantarovým odstínem a jak se vyrábí? A proč se toho v posledních několika letech stále více objevuje na jídelních lístcích restaurací a barů?



Sedl jsem si k Doreen Winkler, abych to zjistil. Winkler je sommelier, odborník na oranžové víno a zakladatel Orange Glou , jediná kamenná prodejna vína na světě, která se věnuje výhradně této kategorii.

Mohlo by se vám také líbit: 8 oranžových vín, která právě teď milujeme

Poslouchejte, jak Winkler vysvětluje původ oranžového vína a jak se vyrábí starobylý styl. Uvádí také, proč nesnáší, když se o něm mluví jako o trendovém a jestli je oranžové víno to samé jako přírodní víno. Nakonec rozebere, proč restaurace stále častěji přidávají oranžová vína do svých vinných programů.



  Logo Apple Podcast
  Logo podcastu Google


Přepis epizody

Přepisy jsou generovány pomocí kombinace softwaru pro rozpoznávání řeči a lidských přepisovačů a mohou obsahovat chyby. Před citováním zkontrolujte odpovídající zvuk.

Řečníci: Jacy Topps, Doreen Winkler

Jacy Toppsová 00:08

Dobrý den, vítejte u podcastu Wine Enthusiast. Sloužíte kultuře nápojů a lidem, kteří ji řídí. Jsem Jacy Topps. Tento týden se ponoříme do nádherného světa oranžového vína. Takže co je to víno s jantarovým odstínem? A jak se vyrábí? A proč jsme v posledních několika letech svědky toho, že se na jídelních lístcích v restauracích a barech objevuje stále více možností? Sedl jsem si k Doreen Winkler, abych to zjistil. S více než desetiletými zkušenostmi v oboru. Doreen je sommelierka, expertka na oranžové víno a zakladatelka Orange Glou, maloobchodní prodejny vín specializující se na oranžová vína zde v New Yorku. Ve skutečnosti je to jediný maloobchod na světě, který se věnuje výhradně této kategorii. Takže poslouchejte, jak Doreen vysvětluje původ oranžového vína; jak se vyrábí staletí starý styl; proč nesnáší, když se o tom mluví jako o trendech; Je to totéž jako přírodní víno; a proč restaurace stále častěji přidávají lahve do svých vinařských programů.

Jacy Toppsová 01:20

Každá sklenka vína vypráví příběh. Tyto příběhy odhalují skryté historie, chutě a vášně. A někdy rozplétají naše nejtemnější touhy. A nejnovější podcast Wine Enthusiast Vinfamous Journalist Ashley strávil pitvou podbřišku vinařského světa. Slyšíme od lidí, kteří vědí, co to znamená, když se produkty lásky a péče stanou zdrojem chamtivosti, našeho hříchu a dokonce i vraždy. Každá epizoda zavede posluchače do tajemného a historického světa vinařství a zločinů, které se od té doby staly Vinfamous. Tento podcast se dobře hodí pro milovníky vína, znalce historie a zločince. Takže si vezměte sklenku svého oblíbeného vína a sledujte podcast, abyste se k nám ponořili do zvratů za těmi nejšokujícími vinnými zločiny všech dob. Sledujte Vinfamous na Apple, Spotify nebo kdekoli, kde posloucháte, a nezapomeňte sledovat pořad, abyste nikdy nezmeškali žádný skandál. Nové epizody vycházejí každou druhou středu.

Jacy Toppsová 02:30

Ahoj, já jsem Jacy Topps, tiskový redaktor zde ve Wine Enthusiast. A mým dnešním hostem je Doreen Winkler pracující ve vinařském průmyslu více než deset let. Durian je sommelier, odborník na oranžové víno a zakladatel Orange Glou, maloobchodní prodejny vín specializující se na oranžová vína zde v New Yorku. Vítejte Doreen, jsem tak rád, že se k nám dnes můžete připojit.

Doreen Winkler 02:55

Děkuji, Jacy! Jsem moc rád, že jsem tady.

Jacy Toppsová 02:58

Dobře, tak pojďme rovnou do toho. Naším tématem bude oranžové víno a vy jste expert. Co je oranžové víno? A kde se to vzalo?

Doreen Winkler 03:10

Oranžové víno se vyrábí z bílých hroznů. Využívají hrozny, slupky, stonky a sedla. Takže když si dáte bílé víno, bílé hrozny jen vylisujete. Ale když vyrábíte oranžové víno, používáte všechno zboží, které hrozny projdou.

Jacy Toppsová 03:29

Dobře, takže pro upřesnění, v oranžovém víně nejsou žádné pomeranče?

Doreen Winkler 03:37

Během procesu nebyly poškozeny žádné pomeranče.

Jacy Toppsová 03:41

Chci říct, víte, není to zábavná otázka. Ale nejde o to si z někoho dělat legraci. Ale vím, že jsem měl lidi, když jsem se snažil vysvětlit oranžové víno jako oh, jsou tam pomeranče a jaký druh pomerančů, a tak bych chtěl, aby bylo jasné, že oranžové víno se nevyrábí z pomerančů.

Doreen Winkler 03:57

Tuto otázku dostávám každý den. Můj tým vždy říká, že když dostanou 1 $ za každou chvíli, budou požádáni, aby byli bohatí. Takže to plně chápu.

Jacy Toppsová 04:11

Jaká je tedy vaše minulost s oranžovým vínem? Třeba jak jste se dostal k vinařství a začal studovat oranžové víno?

Doreen Winkler 04:19

Takže jsem sommelier. Jsem původem z Německa. Byl jsem jedním z nejmladších sommelierů. Moje první práce, kde jsem se stala sommelierkou, bylo 22. A ano, měl jsem vlastně velmi tradiční sommeliérskou kariéru, víte, pracoval jsem se všemi Bordeaux a Burgundy a Champagne a všemi těmito předními víny světa. A pak se něco opravdu změnilo, tam, kde jsem byl, jsem se více vzdělával v tom, jak byl ten můj vyroben. Opravdu, protože i ty jsi sommelier a víš spoustu věcí o regionech a těch vínech, ale nikdo ve skutečnosti nemluví o tom, jak se tato vína vyrábí, kolik je v nich aditiv a proč je každý rok ochutnat, velmi podobné a tak dále. A fušoval jsem do přírodního vína. A tehdy to bylo doslova před 10 lety tady v New Yorku. Bylo tam spousta restaurací, které byly svým způsobem zajímavé. Ale nechtěli jet naplno. A pak jsem potkal kuchaře th

pracoval ve společnosti Noma v Dánsku. A chtěl mě najmout a chtěl kompletní přírodní vinný lístek. A tehdy to všechno začalo. V této restauraci jsem pároval 19chodové menu. A právě jsem opravdu viděl, jak dobře jsou hrušky s oranžovým vínem extrémně všestranné. A tam opravdu začala moje posedlost pomerančovým vínem. To bylo před 10 lety, ano. A od té doby jsem rád, tak trochu hledal, pak jsem začal hledat restaurace, které mají nějaká oranžová vína, ale nebylo jich tolik. A začal jsem si vytvářet svou vlastní malou práci, která je jako sommelier na služebně. Takže jsem spolupracoval se spoustou malých restaurací ve městě a v Hamptons, ale na pobočkách a jejich vinařských programech a také na školení zaměstnanců a všem, co k tomu patří, pak na číslech. A dal jsem na tyto seznamy spoustu oranžových vín a bylo to opravdu jako řízení a měl jsem pocit, že víš, mohu se v tom opravdu vzdělávat. A můžu zapojit tým a nadchnout ho.

Doreen Winkler 06:38

A byl jsem po dlouhou dobu velmi šťastný, že mám všechny tyto zálohy. A spolupráce s různými restauracemi. Je to prostě úžasné. Jako skládání různých konceptů dohromady a opravdu rád to zdokonalovat. A chtěl jsem udělat něco, co je pro mě osobnější. A tak jsem založil vinný klub Orange Glou.

Jacy Toppsová 07:00

OH wow. Dobře,

Jacy Toppsová 07:01

A ten klub se proměnil v obchod. Opravit?

Doreen Winkler 07:02

je to celý vývoj. A ano, vinařský klub se rozjel. V pandemii jsem začal na podzim roku 2019. A bylo to tak osamělé. Prostě vinný klub, který se vám nemusí líbit, není to jediné. Je to opravdu jako závazek. A ano, během pandemie jsem ztratil všechny zálohy, což bylo velmi děsivé, protože tam byli čtyři zálohy. Můj nájem byl zaplacen. Šlo to opravdu dobře. A ano, najednou, jako byste tam stáli, jste jako, oh. do tohoto vinařského klubu jsem vložil každou unci, kterou jsem měl. A myslím si, že můj vinařský klub je velmi, velmi upřímný. A nejsou tam žádné výplně. A je to opravdu jako moje malé dítě, můj malý milostný projekt. Tedy říci. A dodnes to jde velmi dobře.

Jacy Toppsová 07:59

A ten klub se proměnil v obchod, správně.

Doreen Winkler 08:04

Opravit. Takže když vyrostete, občas se vyskytnou problémy se způsobem a ano, jen jsme také udělali spoustu vyskakovacích oken. Jako bych si jen připadal, jako bych si tímto způsobem plnil své divoké sny. Chtěl jsem tento osobní klub oranžového vína. Nikdo v té době neudělal oranžový klub. Dokonce jsem řekl, že jako by lidé měli opravdu dělat klub oranžového vína, by bylo skvělé. A pak jsem si říkal, ale kdo by to měl dělat. Chci říct, víte, proč si nedáváte takovou důvěru. A pak to byl vinařský klub. A pak jako, lidé žádali o jednorázové, a žádali o posílání lidem jako dárky a tak. A to rostlo. A pak jsme dělali, jak jsem řekl, vyskakovací okna, chtěli bychom mít v restauraci 25 různých vín. A jako bych je podával po půl sklenici a jako by to bylo šílené. Měli jsme oranžové víno, magnums, objevovali jsme se v LA, byli jsme všude. A bylo to tak zábavné pořádat tyhle večírky. Pak klub narostl objednávkový šroub a pak se objevily problémy při práci s obchody, které jsme používali k plnění objednávek. A všichni měli nějaké problémy a pak jsme kvůli tomu měli nějaké problémy. Nebudeme se do toho moc pouštět. Musel jsem se rozhodnout, jestli chci pokračovat v tomto oranžovém životě, nebo chci pokračovat v poradenství, se kterým jsem byl velmi úspěšný. A protože už jsme tuto vrstvu měli, nebylo to tak děsivé, jako bych už měl své doupě, klubové peníze přicházejí, víte, jako bych mohl dělat více akcí v obchodě a také je dělám mimo místo. Teď je děláme virtuálně a také, a já si jen říkal, víš, není to tak děsivé. Ale víte, jsem rád, že nevím, teď nevím, co vím.

Jacy Toppsová 10:10

Dobře, vraťme se na chvíli zpět. Takže jste začínal ve víně a byl jste opravdu nadšený z přírodních vín. Je většina oranžových vín přírodní nebo organická? Často jsou kategorizovány stejným způsobem. Je pravda, že vína nebudou přírodní, organická?

Doreen Winkler 10:27

Takže nemusí být přirozené, většina z nich je. A je to složité, protože jako, komu můžete věřit? Pro mě? Existuje mnoho výzkumů, které se tím zabývají. Ale pro běžného spotřebitele si myslím, že je velmi těžké zjistit, zda se jedná o přírodní oranžové víno nebo ne.

Jacy Toppsová 10:46

A co ve vašem obchodě a ve vašem klubu, prodáváte většinou všechna přírodní vína nebo organická vína,

Doreen Winkler 10:53

Všechna moje vína jsou tak přirozená, jak přicházejí. Takže neprodáváme organická vína, protože pro mě to znamená, že jsou ekologicky sklizená a vyrobená z organických hroznů. Takže do něj lze ještě přidat spoustu aditiv. Většina mých vín v obchodě je biodynamicky. Farmed, protože mám vždy pocit, že je to jako, víte, je v tom větší závazek. Máme spoustu vín, která jsou 00. A musím říct, co se s tím v posledních letech děje, že lidé skutečně umí vinařství opravdu pracovat bez přidaného sulfidu, je velmi zajímavé, protože před lety to prostě po hodině otevření by se stal hnědou šťávou. Takže to je, to bylo velmi vzrušující. Ale ano, opravdu se dívám na velmi nízké hladiny síry. Jak vlastně výroba probíhá. kladu si spoustu otázek. Vždy rád spolupracuji s nějakými novějšími vinařstvími. Ale samozřejmě, že máme hodně rád, se u nás nacházejí velmi zavedená vinařství. Ale jo, co nejméně se siřičitany a co nejpřirozenější.

Jacy Toppsová 12:03

A jen pro některé naše posluchače, kteří nejsou obeznámeni, kde došlo ke kontaktu pomerančového vína nebo kůže? Myslím, že bychom o tom měli také mluvit, protože si myslím, že mnoho distributorů a výrobců ve státech tomu můžeme říkat oranžové víno, ale také se tomu říká kontakt s pokožkou? Kde se to vzalo?

Doreen Winkler 12:23

Takže to vzniklo v Gruzii. A bylo to jako toto skryté tajemství po velmi dlouhou dobu.

Jacy Toppsová 12:31

Jo, jako staletí, že? Jako 1000 let.

Doreen Winkler 12:35

Takže se to vrací před 8000 lety a oni prostě doslova chtěli vyrábět bílé víno. Ale v té době, víte, neměli lis, šlapali nohou, což mnoho lidí dělá dodnes. A pak tam nechali kůže, stonky a sedadla. A začalo se to měnit do této jantarové barvy. Alkohol ale vyhodit nechtěli. experimentoval s tím?

Jacy Toppsová 13:04

Někde jsem četl, že oranžové víno je k bílému vínu stejně růžové jako k červenému.

Doreen Winkler 13:10

Takže bych řekl, že absolutně ne.

Jacy Toppsová 13:14

Ne, dobře.

Doreen Winkler 13:16

Jednoduše proto, že červené je spíše oranžové víno. Oranžové víno se vyrábí doslova stejným způsobem. Pokud jste právě lisovali červené hrozny, můžete z nich udělat bílé víno. Stejně jako můžete z bílých hroznů vyrobit bílé víno jako obvykle. Ale pokud to musíte použít na slupky jako s červeným vínem, pak zčervená. A v tomto případě se změní na oranžovou.

Jacy Toppsová 13:43

Protože barva pak třísloviny pocházejí ze slupek ne šťávy.

Doreen Winkler 13:47

Ano přesně. Dobře. Chci říct, že vždy vřele doporučuji lidem, aby dělali sklizeň, protože pak to můžete vidět celou cestu. Červené víno se máčí velmi dlouho. Ale také v závislosti na odrůdě hroznů, a to je opravdu důležité, pokud jde o oranžové víno. odrůda hroznů.

Jacy Toppsová 14:06

Mohou být tedy vyrobeny z jakéhokoli bílého hroznu nebo jsou velmi specifické, které jsou lepší pro vína Amber's.

Doreen Winkler 14:13

Takže bych opravdu řekl, že je to otázka vinaře. Ale mám pocit, že mě vždycky překvapuje, že jsem si hodně myslel, že Ryzlink nefunguje. A pak jsem po mnoha letech viděl příklady oranžového vína vyrobeného z Ryzlinku rýnského a doslova mě to nadchlo. Takže si nemyslím, že bych řekl, že se to nedá, ale opravdu si myslím, že pokud jde o oranžové víno, je toho tolik, co pochází z hroznů a lidé mají vždy rádi bílé hrozny nebo bílé hrozny, ale není to tak, není to tak protože mají všechny druhy různých odstínů barev. Když už jsme u těch hroznů. Mají různou tloušťku kůže. Míval různé fenolické látky, které byly různě sestaveny. Chci říct, že je toho tolik a vinař opravdu dobře zná jejich hrozny a v rámci regionu nemusí studovat všech těch 20 000 hroznů. V regionech je dobře znají a vědí, jak dlouho je masturbace pro konkrétní odrůdu dobrá. Takže mám pocit, že to jde udělat a mám pocit, že jiné hrozny se k tomu hodí lépe a některé hrozny se hodí lépe než jiné.

Jacy Toppsová 15:34

Dobře, ano, myslím, že je to skvělá odpověď. Cítím se jako oranžové víno. Ty, které jsem vyzkoušel, jsou čerstvé a velmi málo stárnou, ale slyšel jsem o stárnutí dubu. Takže znáte spoustu oranžových vín, která také zrají v dubu.

Doreen Winkler 15:51

Tak za prvé, existuje mnoho různých oranžových vín, která jsou vlastně stařitelná, a tak jich máme v obchodě spoustu. A tak je to stejné jako s jinými víny. Některé jsou vyrobeny pro zábavu nyní a některé jsou vyrobeny tak, abyste je mohli skladovat mnoho let a užívat si je za 10 nebo 20 let. Někdy dochází ke stárnutí dubu, ale obvykle je to přírodní dub nebo neutrální dub, jak se tomu říká. Není to tedy jako čerstvě opečený dubový sud při prvním použití. Protože pokud jde o přírodní víno, a to je většinou oranžové víno, nechceme do vína přidávat žádné aroma. Takže ano, vidím spoustu velkých sudů, 600 litrů jídla, zápěstí a tak dále, které se používaly mnoho let a nikdy, víte, a pak se používají na oranžové víno.

Jacy Toppsová 16:54

Strávte víkend prozkoumáváním neznámých míst, kde se šlapou hrozny. Nachází se jen pár minut západně od Portlandu ve známém zážitku Willamette Valley v Oregonu a výjimečný intimní svět vína v údolí Tualatin odhalil více než 30 vinařství světové třídy bez davů, ochutnejte desítky různých odrůd, všechny lokálně pěstované a produkované na severozápadě Pacifiku. Prozkoumejte údolí Tualatin v Tualatinu. valley.org To je tu LATINSKÝ valley.org

Jacy Toppsová 17:35

To je tak fascinující. Myslím. Chci říct, že jsem v posledních několika letech hodně pil oranžové víno. A uvědomil jsem si, že kategorie je tak široká, jako by to bylo takové spektrum. Víte, jako přirozené nebo nezestárlé nebo ne. Tak to je tak fascinující. Myslím, že je to skvělé.

Doreen Winkler 17:54

Ano, musím říct, že se neustále objevují nová plavidla. A to je opravdu, opravdu vzrušující. Nejnovějším trendem je zřejmě mramor v Itálii. V Itálii je zřejmě mnohem levnější získat mramor. Cement x samozřejmě v Gruzii, dotazy jsou stále velmi velké a já jsem pro naše se nyní vyrábí v mnoha jiných zemích. Protože vždy pocházeli z Gruzie. Teď vidím, jak se vyrábí ve Španělsku, Portugalsku a dalších zemích. A máte sklolaminát. Chci říct, je to jakoby nekonečné. To, co se nyní nabízí pro plavidla ke zrání vína.

Jacy Toppsová 18:40

Takže víte, tohle bylo oranžové víno. Jantarové víno existuje již po staletí. Ale víte, bylo to jen posledních tři, pět let, kdy to vidíte vyskakovat na jídelních lístcích restaurací a barech a nyní v oranžových vinotékách. Dobře, jsi jediný v New Yorku. Skvělý. To je skvělé. Svět ve světě.

Jacy Toppsová 19:04

Wow, to je úžasné. Proč si myslíte, že je to právě teď v posledních pěti letech, kdy se to stává více trendem? Přál bych si, abych se cítil především ve Státech. Připadám si jako v Evropě, možná ne tolik. Není to nutně trend, ale tady ve Spojených státech. Je to rozhodně trendy.

Doreen Winkler 19:22

Studna. No, řekl bych, že možná jen na vteřinu ustoupím. Mohlo to být 8000 let, ale před 40 lety bylo před zbytkem světa drženo v tajnosti, protože Gruzínská republika nikdy nebyla turistickou zemí. Takže jako by o tom lidé nevěděli, nelétali tam a rádi se tomu vystavovali. Ale asi před 40 lety dostali dva dnes velmi slavní vinaři Gravner a Radikon, kteří skutečně odjeli do Gruzie, jeden z těchto dotazů a začali se snažit vytvořit tento styl. A jak víte, jsou s tím velmi úspěšní. A odtud se šíří z Itálie, do Slovinska, do Chorvatska, do zbytku Evropy, až do dnešní Austrálie. Chci říct, máme tady víno, to je z Japonska, to je oranžové víno. Takže takhle nějak se to všechno stalo. Řekl bych, že lidé prostě nebyli vzdělaní o oranžovém víně. Jako, mám pocit, že je to všechno pokrok. Podívejme se na to, víte, před 1010 lety po mně nikdo nechtěl, abych dělal přírodní vinné menu. Chtěli, abych možná na seznam zařadil pár přírodních vín, ale pak chtěli, abych hned za tím. biodynamické, organické, udržitelné. A všechny to zmátlo a lidé se takového druhu vína báli. Pojďme si dát něco normálního. A v posledních letech, stejně jako, víte, jsou plné přírodních vináren, plné přírodních restaurací, které chápu, že jsem asi pomohl některým z nich vybudovat. A tam bylo prostě víc vzdělání. Když se podívám na to, že před pěti lety jsem dělal tento seznam tady na Lower East Side, měli jsme 15, oranžová vína dala 15 oranžových vín na ten seznam a tři z nich jsme dali do sklenice, měli jsme Piquette. Měli jsme lehčí, tiché oranžové víno a to plné. A právě takoví lidé se skutečně stali více vzdělanými a více tomu vystaveni. Řekl bych, že jen mám pocit, že vinařský průmysl možná pro tato vína něco udělal a, víte, budujeme trendy v tomto smyslu, víte, vinaři, vinařský průmysl, dovozci, abychom pomohli s náklady na tohle a pak o tom uslyší děti. A pak jsou jako, víte, jdou do životního prostředí. Chci zkusit oranžové víno.

Jacy Toppsová 21:51

To jo. Myslím, že to je to, co jsem udělal, víte, jako, jako, před několika lety bylo jako, oh, je tu oranžové víno. Dobře, jistě. zkusím to.

Doreen Winkler 21:58

Jo, nemám rád slovo trendy. Jen si myslím, víš, nevím, zítra obchod nezavřu. Oranžové víno už zítra nebude trendem. Víš co myslím? Ano, myslím, že je tam jen více vzdělání a bude se jen rozvíjet a ve státě je jen pár 1000 vinařství, které vyrábí oranžové víno, a rozhodně to roste a je tu mnohem více lidí, kteří zažívají tuk, ale stále je to velmi malé množství, když to srovnáte s výrobou bílého vína.

Jacy Toppsová 22:34

Dobře, takže vím, že stejně jako podle mého názoru je oranžové víno velmi univerzální a velmi přátelské k jídlu. Kvůli způsobu fermentace, protože má kontakt se slupkou a taninem. Najdete to také?

Doreen Winkler 22:49

Je extrémně všestranný. A popravdě, tak nějak to začalo, když jsem řekl, že spáruji toto 19chodové menu a tuto restauraci v roce 2013. A bylo to vlastně velmi složité menu. Spousta věcí byla nakládaná a uzená a tak dále. A byla to skandinávská restaurace. A já jen, je to opravdu všestranné, jako byste si mohli dát jako sushi s nějakým tím šumivým a dokonce i lehčím neperlivým oranžovým vínem. Můžete si dát smažené kuře s tím sytějším, jako je šumivý pomeranč. Jako byste věděli, že máme opravdu skvělý Sauvignon Blanc z Rakouska, který se opravdu hodí na hřebenatky crudo. Existují dokonce i ústřice, z nichž některé si můžete dát, pak různé druhy sýrů, čokoláda nebo rekreace, které si vždy půjčíte. Existují vína, u kterých si můžete dát jehněčí kotlety, a ano, je to doslova, jako by to nepřestávalo. Existuje spousta asijské kuchyně, která funguje dobře, ramen. Je to docela nekonečné. Je velmi univerzální. To se mi moc líbí. A když lidé přijdou do obchodu, mohou vlastně vždy vidět nějaké degustační poznámky, ale také párování a vždycky si řeknou: Ach můj bože, dáváš mi hlad. Někdy do toho někteří lidé opravdu rádi chodí. A oni říkají: Jo, to jsme chtěli udělat dnes večer, protože víš, vždycky potřebuješ nějakou inspiraci. Co dělat k večeři nebo co si dát s sebou.

Jacy Toppsová 12:18 hodin

Přesně tak. Ano. Určitě mi dáváš hlad. Takže, když to lidé s vaší zkušeností skutečně zkusí, aby skutečně přišli do vašeho obchodu, a víte, když máte ochutnávky a v tu chvíli je to opravdu baví, jako vidíte, jakmile to zkusí, lidi to opravdu baví to.

Doreen Winkler 12:37

Takže při našich degustacích vždy dbám na to, abychom měli řadu různých vín. Takže nezačínají jako 10letý, jeden rok starý kontakt s pokožkou. Obvykle je to jako evoluce. Máme to rádi jednou za měsíc. Máme rádi hluboký ponor, že se opravdu hluboko ponoříme do konkrétního regionu a ochutnáme různé odrůdy hroznů ve Španělsku. Uplatnění a stále. A tak se o tom hodně dozvíte. Pak máme pravidelné degustace, které jsou většinou také jako z konkrétní země. A ano, obvykle jen, pokud jsou noví, jsou velmi překvapeni. A oni si myslí, že je to vlastně snáze stravitelné, že by si mysleli, že to je, víte, vždycky je to jako, lidé se vždycky trochu bojí. Někdy je to moje, je to vynikající, víte, něco pro každého v této kategorii. Je to tak, víte, může to být tak úzké, ale je to tak široké. A na konci dne existují různé způsoby, jak vyrobit šumivé víno. Není to jen oranžový oříšek, existují různé druhy různých druhů. A podívejte se, jsou tam minerální tichá vína, květinová, tropická, umami, je to prostě tak velké spektrum.

Jacy Toppsová 25:55

Jsou tedy ty, které prodáváte ve svém obchodě? Jsou schopni jít do všech 50 států nebo jako někdo, kdo se může přihlásit na váš web a koupit je tímto způsobem?

Doreen Winkler 26:06

Můžeme poslat do 44 států.

Jacy Toppsová 26:09

Dobře. 44 států a váš konkrétní obchod? Je to klub? Nebo máte vína, která prodáváte pouze jednotlivě?

Doreen Winkler 26:20

Takže klubová vína neprodáváme. Pohárová vína jsou jen pro klub. A pak tu máme něco mezi 70 a 100 oranžovými víny na našich pultech. Takže je lze jen vybrat?

Jacy Toppsová 26:34

Jo, přišel jsem do vašeho obchodu, co to bylo před dvěma lety. Tak to bylo v době COVID. Ale bylo, bylo to skvělé. Miloval jsem váš obchod. Takže mám na vás jen jednu otázku na závěr. Co piješ v těchto dnech? co je ve vaší sklenici?

Doreen Winkler 26:55

Takže jsem v poslední době trochu posedlý piketami. Jsou tedy vyrobeny z druhého lisování slupek, vody a kvasnic. Je to prostě super snadné pít v létě. A když pracujete stejně jako já, je dobré mít jakoby nižší alkohol. A stejně jako malé množství na konci dne nebo ne každý den, samozřejmě, někdy, ale také mi to trochu záleží. Pokaždé mám jinou náladu. Víte, co spáruji? co dělám dnes večer? Půjdu na střechu přítele? co přináším? Prostě miluji Rhydian, protože se opravdu snadno nudím. Ale s pomerančovým vínem se nenudím, protože je toho mnohem víc k prozkoumání a tolik k pití. Takže jako ano, piju hodně Piquette a přál bych si, aby více lidí vyrábělo PCAT pro vinaře venku. To je hodně dobré. Ale jo, mám tak nějak pořád jinou náladu.

Jacy Toppsová 27:56

S tím souhlasím. Rozhodně miluji jako pěknou vychlazenou piketu. Jako by nebylo nic lepšího jako skvělý aperitiv, nebo si dáte nějaké jídlo, které je skvělé. Během toho vám moc děkuji, že jste se k nám dnes připojili, a nemůžu se dočkat, až se znovu zastavím u vašeho příběhu. Mám to štěstí, že žiju v New Yorku.

Doreen Winkler 28:16

Děkuji moc Jacy.

Jacy Toppsová 28:22

Od různých používaných bílých odrůd až po délku macerace. Rozmanitost je nekonečná. Není divu, že oranžová vína; aka skin contact wine se objevuje na nápojových lístcích všude. Dobře, takže oranžové víno se ve skutečnosti nevyrábí z pomerančů. Mezi výrobci však podněcuje inovace a mezi pijáky vína zajímavé rozhovory a dialog. A to je vždy dobrá věc. jaké jsou vaše myšlenky? Pokud se vám dnešní díl líbil, rádi si přečteme vaše recenze a vyslechneme, co si o něm myslíte. Své komentáře a dotazy nám můžete poslat e-mailem v podcastu Wine Enthusiast. dotnet. A hej, proč neřeknete svým přátelům, kteří milují víno, aby se na nás podívali, abyste si zapamatovali, že se můžete přihlásit k odběru tohoto podcastu na Apple, Google Spotify a kdekoli jinde, kde podcasty posloucháte. Můžete také přejít na podcasty se zpětným lomítkem na webu wine nadšence.com. Pro další epizody a přepisy. Jsem Jacy Topps. Díky za poslech.