Close
Logo

O Nás

Cubanfoodla - Tento Populární Víno Hodnocení A Recenze, Idea Unikátních Receptů, Informace O Kombinacích Zpravodajství A Užitečných Příruček.

Kultura

Nápoje, které právě teď milujeme

Napadlo vás někdy, jak by mohl znít rozhovor mezi našimi recenzenty? Ponořte se do této epizody s mimořádným recenzentem lihovin Wine Enthusiast a Writer-at-Large Newmanova práce a Anna-Christina Cabrales , ředitel maestro degustace a recenzent Burgundska a údolí Rhôny. Je to živá diskuse o současných a budoucích trendech vína a lihovin, mísící humor s odbornými poznatky.



Tato epizoda začíná upřímným kolečkem „Love it“ a „Hate it“ výstřelků z roku 2023, které buď udělaly dojem, nebo je nechaly naštvané a zmatené.

Když duo nahlíží do své křišťálové koule z roku 2024, prozkoumává, co tam zůstalo z minulého roku – a celou cestu zpět k pandemii (myšleno: vzestup nápojů připravených k pití a další). Kara vsadí na konkrétní věc espresso martini riff a zdvojnásobuje kategorii duchů, která bude dominovat. AC říká, že skutečné trendy vína se ještě nevyvinou, ale vášnivě zve nadšence, aby prozkoumali růžové víno a zvýšenou transparentnost na řadě úrovní.

Ať už jste ostřílený sommelier nebo si jen smočíte nohy ve světě vína, v tomto upřímném a zábavném rozhovoru si každý najde něco. Nalijte si tedy skleničku a připojte se k nám, zatímco tito odborníci odvíčkují své myšlenky na to, co přijde v roce 2024.



Mohlo by se vám také líbit: Nový trend v Hard Seltzer? Běžný Seltzer

  Logo Apple Podcast
  Logo podcastu Google

Přepis epizody

Přepisy jsou generovány pomocí kombinace softwaru pro rozpoznávání řeči a lidských přepisovačů a mohou obsahovat chyby. Před citováním zkontrolujte odpovídající zvuk.

Řečníci: Anna-Christina Cabrales, Kara Newman, Samantha Sette

Anna-Christina Cabrales 00:08

Dobrý den, vítejte u podcastu Wine Enthusiast. Sloužíte kultuře nápojů a lidem, kteří ji řídí. Jsem Anna-Cristina Cabrales degustační ředitelka zde ve Wine Enthusiast a dnes se ke mně připojuje Karen Newman, naše recenzentka lihovin a spisovatelka obecně. V této epizodě se podíváme hluboko do našeho nápojového světa křišťálové koule a předpovídáme, co bude nebo nebude v trendech vína a lihovin pro nadcházející rok. Ztratilo víno v plechovce svou přitažlivost a bude Espresso Martini v roce 2024 in nebo mimo? Pojďme rovnou do toho.

Newmanova práce 00:43

Calling je kolekce snů kalifornských vín, která nabízí odlišnou škálu odrůd, stylů a nejlepší ve své třídě Appalachians. Vinař James MacPhail udržuje každé víno jasný, jedinečný hlas a spolupracuje s renomovanými rodinnými pěstiteli na výrobě Chardonnay, Pinot Noir a Cabernet Sauvignon. Při shromažďování více než 7090 plus skóre v procesu. Připojte se k jednomu z kolegů plně přizpůsobitelných vinařských klubů a získejte první přístup k novým verzím, speciální knihovně, příkopům a dalším. Se čtyřmi možnostmi členství je tu klub pro každého milovníka vína, obdržíte tři zásilky za rok nebo vyzkoušejte měsíční předplatné s doručením tří lahví měsíčně přímo k vašim dveřím. Pro informace a přístup. Navštivte nás na adrese www.thecalingwine.com/enthusiast. It’s January and we’re all thinking about what happened in the year just past and what’s coming up in the year ahead. Here at Wine Enthusiast HQ, we’re certainly thinking about what’s on tap for wine and spirits. I’m Karen Newman, writer at large and spirits reviewer for Wine Enthusiast.

Anna-Christina Cabrales 01:47

A já jsem Ana Christina Cabrales, ředitelka degustace a recenzentka burgundska a údolí Rhony. Takže Karo, než budeme mluvit o trendech roku 2024, pojďme mluvit o roce 2023.

Newmanova práce 02:00

Dobře, takže jste v centru vinařského světa. Takže začneme u vás, samozřejmě. Co vás tedy v roce 2023 zaujalo? Vlastně víte, ještě než se ponoříme do té myšlenky, co je, proč si nezahrajeme malou hru milostných her, nemilujeme to nebo nenávidíme. Takže chci začít s pozitivním nebo negativním směrem nahoru.

Anna-Christina Cabrales 02:18

Půjdu s láskou a láskou s trochou žilky možná trochu otravnosti, chcete-li, že? Stejně tak dvě strany té mince, ale líbilo se mi to. Rozhodně jsem si všiml, že více spotřebitelů se chce dozvědět více. A to je pro mě pozitivní, protože na trhu, kde zaznamenáváme pokles spotřeby vína, jsme svědky, nebo alespoň jsem si všiml, že spotřebitelé se chtějí dozvědět více o tom, co konzumují a platí pro to. Ale víte, samozřejmě, nediskvalifikuje to žádné jiné pijáky z těch, kteří právě vstupují do světa vína, kteří se tak trochu prokousávají a snaží se najít cestu přes balení a marketing, což naprosto dělá existovat. Ale co se mi líbí, je, že si začínáme klást další otázky, proč, víte, jsou to otázky o siřičitanech, zpochybňujeme siřičitany, jejich hladiny, kolik jich je ve vínech? Jak moc to je, jak moc jsou siřičitany ve víně oproti jiným produktům, které tam jsou. A dokonce i věci až po globální oteplování? Víš, najednou jsem slyšel, jako určité otázky typu, tak co je tohle za hrozen? Ale teď si klademe otázky typu, jak mě to ovlivňuje? A miluji odpovědi. Rád se učím od vinařství. Ale prosím, a tohle je část, kde mě to trochu štve. Jako, no tak, jako, vinařství nám dávají opravdu dobrou a zasvěcenou odpověď na like what like, proč to, že děláte to, co děláte v boji proti globálnímu oteplování? Víte, měl by to být příběh, který je jedinečně váš, a jsou to vaše příběhy, vy ho vlastníte a my chceme sledovat vaše kroky a pochopit, proč děláte to, co děláte. A líbí se mi, že věci zpochybňujeme, ale více chápeme proč. co ty?

Newmanova práce 04:23

No, jedna z věcí, které teď miluji, je, že jsem opravdu napsal, že jsme na konci suchého ledna. To jo. A že to není část, kterou miluji. Rozhodně ale oceňuji, že zero proof a low proof drinky jsou nyní na každém menu a všude. Viděli jsme, že jedno pravidlo dvě určitě existuje. Dokážete udělat nulový důkaz?

Anna-Christina Cabrales 04:48

Určitě to vidím mnohem víc na jídelních lístcích, protože je to jen kombinace, kde vidíte koktejly a vína spojené dohromady.

Newmanova práce 04:57

Ale mám pocit, že opravdu oceňuji, že to teď všude vidíte, mám pocit, že když teď jdete do barové restaurace a dostanete koktejlové menu a ono tam není, připadá mi to jako do očí bijící opomenutí. Ano, řekl bych, že to jen usnadňuje. Usnadňuje to nekonzumovat nebo konzumovat o něco méně nebo mít možnosti, když jste s lidmi, kteří z jakéhokoli důvodu nepijí. Myslím, že je to osvěžující a je to velmi potřebné. Těším se, že v příštím roce prozkoumám další z těchto menu.

Anna-Christina Cabrales 05:27

Rozhodně. Líbí se mi možnost bez tlaku. Stále se mohu zúčastnit, ale žádný tlak na nutnou konzumaci alkoholu.

Newmanova práce 05:38

Určitě. Dobře, co ještě máš? Na vašem dobrém seznamu? Váš seznam palců nahoru?

Anna-Christina Cabrales 05:43

No, ne, myslím, že půjdu rovnou do nenávisti, protože ses už dotkla něčeho, co je opravdu spravedlivé, já nevím, nutí mě to cítit, Karo. Takže půjdu do nenávisti a nejde o kategorii jako celek. Nyní věřím v nealkoholická vína s nízkým obsahem alkoholu. Ale víš, potřebujeme je. Myslím, že je to kategorie, která tu zůstane. Ale prosím, zůstaňte ve svém pruhu. Nezahazujte víno. Víte, pijeme víno z určitého důvodu. A není to nutně o zdravotních přínosech. Protože zoom jeden, protože to je dobrý pocit. Skvěle se hodí k mnoha různým druhům jídla. Nemluvme o této kategorii jako o něčem, co zde souvisí se zdravím. dobře

Newmanova práce 06:30

ach můj bože, trefil jsi jeden z mých bolestivých bodů. Co je to? Chci říct, jedna z věcí, kterou mám na mysli, jsem nějakou dobu tak trochu tloukl do bubnu, není to specifické pro rok 2023. Ale opravdu pohrdám, když vidíte koktejly nebo lihoviny, nebo víno nebo pivo v této poloze jako wellness nápoj. Jo, ne, ne, ne, ne, pokud je v tom alkohol, není to wellness. Není to čisté, ať je to cokoliv, je mi jedno, že ta Margarita má nižší obsah alkoholu nebo nižší obsah cukru. Víte, pokud je tam alkohol, je to, není to wellness nápoj, nebo kolik upravených Genexů nebo nootropik nebo čehokoli, co tam strčíte, pokud jsou tam i alkoholy. Myslím, že bys to měl brát tak, jak to je, a prostě si to užívat a víš, skvělé jít do lázní, jít do posilovny, víš, dělej to, co máš. Ale víš, užij si tu Margaritu později, víš, a užij si to, co to je. A všeho je dobré s mírou.

Anna-Christina Cabrales 07:30

Souhlas.

Newmanova práce 07:32

Dobře, takže se chcete vrátit k věcem, které se vám ve vašem životě nelíbí? Anděl nebo čert sedící na tvém rameni?

Anna-Christina Cabrales 07:40

Dobře, nech mě to hodit zpátky, abych to nemohl být celý já.

Newmanova práce 07:45

půjdu zpět. Dobře, nechám něco jiného, ​​co mě opravdu přivádí k šílenství. Něco, co jsem na roce 2023 nenáviděl. A to je cena koktejlů 20 dolarů a více.

Anna-Christina Cabrales 07:56

Dobře, ano, můžu dokonce říct, že 25 nebo více. Určitě. Jsem jako, co? co to všechno znamená? Není to cena za jídlo? Jako naše jídlo?

Newmanova práce 08:05

To jo. Je to bláznivé. A dříve jsem si myslel, že nápoje jsou cenově dostupný luxus. A právě to prošlo střechou. Vyprávím příběh pro časopis na martini za 21 dolarů. A mám pocit, že je to i ve zpětném zrcátku. Někdy je 25 dolarů prostě šílené. A nemám pocit, že bych viděl konec v dohledu. A není to jen v New Yorku. Je to prostě všude kolem. Mám pocit, že inflace se prostě vymyká kontrole. A i když se zdá, že inflace v jiných oblastech ekonomiky klesá, než jsem začal psát o nápojích, psal jsem o akciích, dluhopisech a ekonomice. A tak pořád tak nějak přemýšlím o víc, než bych asi měl. A vidím, že i když inflace v některých oblastech klesá, je stále velmi vysoká, pokud jde o ceny potravin, ceny restaurací a ceny alkoholu. Stále mám na mysli, zvláště v situaci, kdy jste mimo domov, pití nápojů je v dnešní době velmi drahé, jít ven a dobře se pobavit.

Anna-Christina Cabrales 09:08

Souhlas. Doma mě to baví mnohem víc než kdy předtím. Myslím, že v roce 2023 se pravděpodobně mohu spolehnout, kolikrát jsem šel ven jen kvůli věcem, které nesouvisejí s prací. Rozhodně mě to doma bavilo mnohem víc.

Newmanova práce 09:28

Ano, nejsem elita. Nevidí, že přikyvuji, že bych souhlasil. Svatá dobroto.

Anna-Christina Cabrales 09:35

Víte, dotkl jste se něčeho, co mě tak trochu zajímalo o inflaci, a věcí, které si možná někteří lihoviny, které jsme opravdu rádi užívali, mohli zásobit a užívat si je a sdílet s přáteli. Máte pocit, že možná v budoucnu začneme vidět, že značky mohou vytvářet další řadu, která je o něco dostupnější. Pro každodenní spotřebu mám zase pocit, že všechno teď prostě musí zdražit. Ale uvidíme, že se to v budoucnu vrátí? Myslíš si?

Newmanova práce 10:09

To je opravdu dobrá otázka. Nevím, vím, že jsem viděl více studií poukazujících na to, co se dříve nazývalo prémiování. Co je opakem prémiové izolace? Dlouhou dobu skutečně existoval trend ke stále dražším lihovinám, přesně jak jste zmínil. A nyní více lidí obchoduje dolů. Myslím tím spíš rok 2024. Tak se dívejte dopředu. 2023. Ale asi se to všechno nějak rozmazává dohromady.

Anna-Christina Cabrales 10:39

Možná bychom do toho měli skočit. Chcete vstoupit do roku 2024?

Newmanova práce 10:43

Ano, určitě si odskočíme. Dobře. To jo. Takže v roce 2024 očekávám, že pravděpodobně uvidíme více lidí, kteří budou obchodovat za vyšší hodnotu. Duchové. Nevím, bude to plošné. A stále existuje tolik zástupných znaků, víte, a stát se může cokoliv. Ale určitě si myslím, že uvidíte více lidí, kteří vyjdou ven a budou mít své džbány margarit, které mohou dnes předvést margarity na značce.

Anna-Christina Cabrales 11:11

Já také. Můžeme si jeden dát později?

Newmanova práce 11:14

Rozhodně. Ale myslím, že uvidíte, že více lidí bude stále dostávat své džbány margarit. Toho se ještě nikdo nevzdává, ale myslím si, že v tomhle obrázku to bude levnější, na rozdíl od toho, že víte, že nejprémiovější, nejdražší. A to je vlastně statistika, kterou jsem vyplnil, abych zavolal, kde jsem získal tu malou lahůdku, která byla od ws Ws, dali dohromady studii a zmínili se, že se obchoduje s pytli, a tak nějak mi to utkvělo v mysli říká, víte, ano, to je přesně to, co očekávám, uvidíme.

Anna-Christina Cabrales 11:45

Víš, tady jsi se něčeho dotkl. A rozhodně to mnohem více vidíte ve světě duchů. A myslím, že ve světě vína se to objevuje ve formátu plechovek, ale proporce, vidíte trochu více kontroly proporcí způsobem, jako je, zvláště u lihovin a vína, existuje taková mentalita, že, dobře, tváří v tvář láhvi je to 750 ML sena, které možná budete muset spotřebovat během určitého časového období. A dost legrační, i když vyložíte náklad, víte, láhev vína hned vedle ní stejné velikosti, je to, má stále stejný tlak. A mám pocit, že zvláště v dnešní době, kdy se pohybujeme rychleji, se od nás očekává, že budeme produktivnější, ostřejší, jako proporce, jako bychom se chtěli cítit dobře a chtěli bychom se toho zbavit. Ale zároveň prostě nechceme ten samý pocit druhý den jako, nemůžeme mít rádi kocovinu nebo se jen cítit letargicky. A tak chceme, aby nás z toho ta maličkost, ta malá hrana, ta maličkost vytrhla. A tak mám pocit, že uvidíme více, jako více kvalitních možností, zejména pokud jde o konzervované víno. Nacházíte více konzervovaných možností v RTD? Svět?

Newmanova práce 13:09

Oh, určitě. Určitě. To je tak vtipné. Právě jsem viděl vína v plechovkách v Šel jsem do obchodu s alkoholem vyzvednout láhev vína k večeři, a to plechovky, plechovky vína, a nikdy mě nenapadlo, že bych si mohl koupit plechovky.

Anna-Christina Cabrales 13:25

Jo, je to tak snadné, přenosné, ale cokoli bych řekl, je teplota. Člověk chce vlažné víno. A myslím, že pokud to možná není červené šumivé víno. To je trochu náročné. Ale líbí se mi to, víš, tahle myšlenka jako, dobře, dobře, můžeme si ještě užít, ale jen v menších proporcích. A tak mě kromě plechovek jen napadá: Je tohle skutečná příležitost, aby se seznam po sklenicích zejména v restauracích také skutečně zlepšil? Víte, už teď utrácíme tolik peněz, abychom šli ven. Chci říct, určitě to pro mě, alespoň podle mého zákona, mám pocit, že platím jako, no, zatímco předtím byl trh možná třikrát tolik. Teď mi to připadá jako čtyřikrát pětkrát tolik. A když budu platit tolik, chci něco opravdu dobrého. A nerad to říkám, protože některé z těchto lahví prostě znám. já to prostě platit nebudu. Víte, a já mám pocit, že by zde mohla být opravdu dobrá příležitost, zvláště pro vinaře, kteří si skutečně uvědomují své náklady, učí své náklady a tvoří velmi kreativně podle výběru sklenic.

Newmanova práce 14:39

Je to legrační, vychoval jsi RTD a myslím, že bychom mohli dělat celé hodiny. Jo, ale dovolte mi, když jste se na ně zeptal. Mám pocit, že rok 2024 bude rokem, kdy uvidíme skutečné otřesy v oblasti nápojů RTD.

Anna-Christina Cabrales 14:57

Jak to? Protože právě vidím…

Newmanova práce 14:59

Je jich tolik. Chci říct, jejich zisk z toho

Anna-Christina Cabrales 15:03

Rozhodně. Podle toho, co vidíte, je určitě prostor pro zlepšení.

Newmanova práce 15:14

Ano, rozhodně nejsou všechny dobré. A myslím, že spousta z nich také není tak dobrá jako to, co dostanete v baru. A to je jisté. A je to náročné, ale co si myslím, že dělají skvěle, je distribuce. Opravdu se objevují na místech, nikdy by mě nenapadlo, že můžete dostat něco víc než jen pivo, jako jsou sportovní arény nebo Jo, nebo na koncertě nebo na nádraží, v hotelových barech. Viděl jsem pár letět, víte, budou mít předem namíchané koktejly, které vám otevřou a nalijí, víte, kontrola porcí, jak řekl, a jsou dobré. To jo. A ty jsi rozhodně lepší než to, co jsi někdy dostával.

Anna-Christina Cabrales 16:00

To jo. Alespoň jsem si toho všiml při několika mých posledních letech. Říkám si, wow, to je vlastně docela dobré.

Newmanova práce 16:04

To jo. Jsou tam určitě nějaké klady. Myslím, že nemusím namočit celou kategorii, ve skutečnosti existuje několik vynikajících možností. Ale myslím, že vynikající možnosti jsou ty, které zůstanou, a ty, které, víte, nejsou tak dobré, zvláště víte, opět se zdá, že inflace je tkaná. Takže jako čára v našem dnešním rozhovoru. A myslím, že ty, které nepřinášejí hodnotu, budou pravděpodobně jedny z těch, kterým nebude dovoleno zůstávat, víte, domácí spotřebitelé řeknou, no, víte, když já' Za tohle zaplatím, chci, aby to bylo opravdu dobré. A pokud ne, budu hlasovat svou peněženkou a půjdu rovnou dál. Kde najdete ty nejlepší dárky za skvělé nízké ceny, které si každý zamiluje, totální víno a další. Samozřejmě, s tolika skvělými lahvemi, ze kterých si můžete vybrat, najděte něco pro každého na svém seznamu, ať už je to Cabernet, pro vaši sestru sekt pro kolegyni nebo bourbon z jednoho sudu pro otce. A pokud potřebujete pomoc, zeptejte se jednoho z našich přátelských průvodců nebo požádejte o radu s nejnižšími cenami za více než 30 let, vždy najdete to, co milujete a milujete to, co najdete pouze u Total Wine a dalších lihovin, které se ve Virginii a Severní Karolina. Pijte zodpovědně být 21. Co dalšího je na vašem seznamu předpovědí na rok dopředu?

Anna-Christina Cabrales 17:26

Víte, trochu se dotýkám toho, o čem jsem mluvil dříve, prostě transparentnost, myslím, že je pro mě obrovské, obrovské klíčové slovo. Transparentnost v tom smyslu, že si myslím, že spotřebitelé chtějí cítit něco, co je čisté, něco, co je příjemné. Nepotřebují nutně něco, co by mohlo být pokryto tunou dubu. Neříkám, že na to není prostor, na všechno je čas a místo. Ale myslím, že začínáme vidět, jak se začíná objevovat velmi sofistikovaná paleta. A chtějí jen porozumět smyslu pro místo. Kde se pěstovalo terroir, který znáte, kde se vypěstovalo hrozno, kde vyrostly hrozny, a tak nějak se učí, chtějí být ohromeni a také zapůsobit. A myslím, naučit se něco z etikety nebo se možná naučit něco víc od vinaře. A tak si myslím, že transparentnost i ve formátu etiket na víno je obrovská. A miluji zvednutí láhve a vidím stále více podrobností o láhvi vína. Noste, než mám na mysli, zvedl láhev vína, otočil jste ji dozadu a přečetl jste si etiketu, pak se někdy zdá, že můžete příběhy mezi etiketami téměř prohodit. A stejně to zní jako ten příběh z druhé láhve.

Newmanova práce 18:58

Je to jako marketingový žargon. Ano, nezdá se, že byste mluvili o konkrétním místě a konkrétní osobě. Může to být cokoliv kdekoliv.

Anna-Christina Cabrales 19:05

Přesně tak. A tak když vidím štítek, zvláště když mluví o konkrétním webu, mluví o nadmořské výšce, mluví o oblečení, mluvíme o průměrném nákupním věku a typu půdy. To je jen jedna část rozhovoru. A to je skvělé pro každého, jako je znalec vína nebo jakýkoli milovník vína, který je do toho opravdu rád. Ale pro každého, komu se líbí, chceme vnést do konverzace, co to všechno znamená, zvláště v dnešní době, kdy vidíme, jak vinaři rozbíjejí různé parcely a vinice a vytvářejí jako množství lahví? Jak se jedno liší od druhého, řekněte mi, a myslím, že je tu skutečná příležitost, která nám pomůže si tato vína zamilovat ještě více, a transparentnost ve třetím formátu, myslím, a můžete mi říct Tady se úplně mýlím, ale vy možná jen proto, že jsem se poflakoval po sociálních sítích. Nemám zrovna rád to, co v těchto dnech vidím na Instagramu. Ale mám pocit, že se blogy vrátí. Jako, dobře, hardcore. Mluvil jsem o tom s mou drahou přítelkyní Christy Frankovou. A vidíme, že v krátkém formátu už toho není nikdy dost. A my chceme mít možnost mluvit o tom, co se ještě děje. A nevím, jestli nutně stejně jako firemní web stačí technický list. Myslím, že se chceme znovu zapojit do většího rozhovoru a být schopni mluvit o tom, proč na určitých věcech záleží, zvláště když mluvíme o věcech, jako je regenerativní zemědělství, udržitelnost, globální oteplování, je to jen rozsáhlejší rozhovor než jen rychlá příspěvek na sociálních sítích.

Newmanova práce 20:49

Velmi zajímavé. Nevím, jestli souhlasím s tím, že se blogy vracejí, moje peníze by byly na newslettery, myslím, Dobře, tato část se skládá a tak dále.

Anna-Christina Cabrales 20:58

To je svět, do kterého se ještě musím ponořit, tak substack kultura?

Newmanova práce 21:05

Ano, i když si myslím, že nyní začínáme, mluvíme více o trendech v médiích a méně o trendech v nápojích. Ale ano, souhlasím s tím, že lidé jsou rozhodně hladoví po podstatnějších konverzacích, nejen po těch kouscích, na které se dostanete, o vlivu. Takže ano, určitě. Souhlasím s vámi v požadavku na větší transparentnost, myslím si, zvláště když se v dnešní době díváte na nejmladší generaci pijáků, víte, Gen Z a starší, rozhodně je zde větší poptávka po autenticitě a za to, že chtějí přesně vědět, kdo stojí za tím, co pijí, co konzumují, ať už to víte, v tekuté formě nebo ne, víte, chtějí vědět víc o tom, kdo to vyrábí, co dělá z hlediska podpora životního prostředí, pokud jde o podporu jiných kultur, nyní chtějí mít možnost vložit své, své peníze do něčeho, na čem záleží. Chtějí mít pocit, že to, co konzumují, je součástí něčeho většího. A rozhodně obdivuji takový pithos. To je hezké.

Anna-Christina Cabrales 22:18

Rozhodně, říkám, dokonce i mezi další generací sběratelů, se kterými jsem, víš, mluvil jsem, víš, nemusí nutně sbírat, víš, co mají rádi jejich strýc nebo dědeček nebo otec, rodiče, ty vědí, shromážděni, jsou, nacházejí svůj vlastní vkus a chtějí sledovat příběh, něčí závazek a oddanost něčemu a z vína něco cítí. Nyní je to všechno otázka toho, jak tato vína stárnou, je jiný příběh. Ale na druhou stranu, v dnešní době vždy pijeme víno mnohem dříve nebo je konzumujeme dříve, než jak bylo zvyklé být ve sklepě. Ale to opravdu miluji

Newmanova práce 23:02

Zjišťujete, že mladší spotřebitelé tíhnou k určitému regionu nebo stylu? A proč?

Anna-Christina Cabrales 23:08

je to trochu všude kolem. A myslím, že je to trochu zaujaté, zvláště v dnešní době jsme jen ceny, zvláště v klasických regionech jsou tak drahé. Neříkám, že takový trh neexistuje. Je to docela fascinující. Víte, lahve se pohybují za stovky, ne-li 1000 dolarů, ale myslím si, že je tu určitě ještě větší fascinace, takže vidím, že v poslední době nekončí, ale také ve Španělsku. A Portugalsko. Vidím tam větší zájem. Oh, zajímavé. To jo. I pro exotické. Myslím, že je to stále tvrdý trh. Ještě to tu není jako každý den, ten přístav je něco, co je docela populární. Myslím, že je to jen jedna z těch věcí, kde když to uvidí, pak možná půjdu jako možnost, ale pokud jde o sbírání a kde mohou utratit své peníze. Myslím, že hledají něco jako to, o čem jsem mluvil dříve, kde cítíte tu bezprostřednost, bezprostřednost a složitost, něco, co se dá hned zkonzumovat, ale také to pravděpodobně na pár dní zastrčí. let a očekávejte ještě více výsledků nebo buďte v naprostém úžasu z toho, jaké jsou výsledky. A cítím se jako obzvláště ve Španělsku a to, co vidíme v Portugalsku, zcela jistě přináší, aniž by to skutečně znamenalo rozbití banky, a myslím, že to je také jeden z důvodů, proč je to tak atraktivní.

Newmanova práce 24:39

Pojďme se tedy podívat, co dalšího je na našem seznamu pro video pro rok 2024, které vám řekne něco, co opravdu vybuchlo poté, co jsme zveřejnili naši předpokládanou digitální verzi. Zmínil jsem, že Carajillo může být koktejlem roku 2024.

Anna-Christina Cabrales 24:58

Řekni mi více.

Newmanova práce 24:59

Je to kávový koktejl. Začalo to s…

Anna-Christina Cabrales 25:03

Počkat na další kávový koktejl? Už jsme u Espressa Martini? Vím, že to ještě neskončilo, asi musím, kdykoli jdu ven.

Newmanova práce 25:18

Ale jakmile jsem se o tom zmínil a jakmile jsme to zveřejnili, najednou jsem dostal tolik různých e-mailů a textů od lidí. Takže miluji důkladný pohled, nebo nemůžu uvěřit, že Americe trvalo tak dlouho, než ho objevila. Tohle jsme pili odjakživa. A to ve Španělsku a Mexiku. Chci říct, je

Anna-Christina Cabrales 25:32

Dobře, takže pro ty, kteří nevědí, co to je?

Newmanova práce 25:35

Je to směs espressa a likéru. 43 Je to bylinkový luchar ze Španělska a espresso za 43. Je to jako fernet? Ish? Hm, je to něco jako vanilka II. Dobře. Ano, je příjemné pít i samotné.

Anna-Christina Cabrales 25:52

Takže je to jako Espresso Martini na jinou úroveň, když?

Newmanova práce 25:56

Asi jo. Je to, je to jako snadný popíječ, myslím. A zdá se, že je v Mexiku opravdu populární. A vlastně, Millsi, Bernstein o tom také psali pro časopis. A šel jsem do restaurace, kde otevírali el lugar cantina, a měli na jídelním lístku kaši. To bylo Espresso Martini, vypadalo to jako Espresso Martini. Ale bylo to také kardio, jako 443 v něm. A říkal jsem si, víš co, tohle je jen začátek toho, že se to stane tak mainstreamem, a nepřekvapilo by mě to. Chci říct, tady je moje předpověď. Od nynějška do konce roku začneme vídat všechny druhy restaurací a barů, nejen ty mexické. Myslím, že uvidíme jen výbuch. Jsem toho, co přijde potom. Víte, vidíme tolik žebírek Espresso Martini, je jich všude kolem. Chci říct, těším se na riffy Carajillo, co přijde potom taky.

Anna-Christina Cabrales 26:52

Do toho, dejte na to své peníze, co přijde potom?

Newmanova práce 26:58

Kdybych to věděl, pravděpodobně bych si otevřel bar a podával ho hned teď. Bude to něco, co neuvidím. Na TikToku to bude něco divného, ​​bude to něco vizuálního, něco šíleného. Chci říct, že to je také něco, co vidím všude tam, kde to pro rok 2024 je hodně o pohlcujících barech, pohlcujících nápojích něco bláznivého, něco s kouřem, a bláznivě vypadající nádobě, víte, v jasných barvách. Musí to být

Anna-Christina Cabrales 27:32

Když teď řeknete pohlcující, je to velmi odlišné od něčeho, co se podává u stolu, nebo je tu trochu více interakce z…

Newmanova práce 27:41

Myslím, že pokud existuje nějaký interaktivní prvek nebo něco, co vás pohltí, je to jen takové módní slovo nebo cokoli jiného, ​​co už něco znamená. Vidím to tak často. Myslím, že musím být k některým z těchto módních slov kritičtější, ale určitě si myslím, že jeden z největších trendů, na které čekáme, uvidíme znovu a znovu a znovu a pravděpodobně ani rok 2024 nezastaví, jsou nápoje, které jsou tak nápadné a náladový a přes vrchol. A pokud to zahrnuje spotřebitele, dělá něco pro to, aby to bylo výjimečnější, nebo aby se do zážitku vložili sami, myslím si, že po celou dobu je to víc než lepší. Víte, jestli to znamená nalít něco do sfouknutí plamene a vyzvednout ho na světlo. Víte, to je vždycky něco. Mění barvy. Je to výstřel z želé. Musíte to rozhýbat. Vždy je to něco

Anna-Christina Cabrales 28:36

Jsem blázen na to, když věci mění barvu.

Newmanova práce 28:38

Ty miluji. Má to být zábava

Anna-Christina Cabrales 28:46

A to je důvod, proč mám někdy pocit, že lihoviny, zvláště v restauraci, jsou prostě takové víno Trumps, jako bychom neměli takové sexy věci, víte, prostě vyteče z láhve.

Newmanova práce 28:55

Ach můj bože, máme tu obrovskou láhev. Z těch opravdu velkých.

Anna-Christina Cabrales 28:59

Jo, určitě vidíte jako magnums, kteří přicházejí hrát, zvláště ve světě šumivého, který, víte, pro rok 2024 nevidím, že by libovolně šumivé zhasnutí bylo stále něčím, po čem každý touží, pocit, že každý určitě chce jen něco lehkého. a šumivé něco pro odlehčení nálady, nechceme hned cítit věci, které jsou příliš těžké. Víte, prostě musíme nějak přejít k takovým věcem a je dobré to vidět také ve stejných náladách. Takže přes ty sprity a kdoví co ještě, utichlo to vůbec?

Newmanova práce 29:34

Ne…Někdy je trochu na zadním sedadle možná Espresso Martini, ale myslím, že jakmile se počasí zase oteplí.

Anna-Christina Cabrales 29:40

Oh, určitě. A můžete to vidět v tom, že alespoň víte, když přikryji jako vínové a běžím, uvidíte, že více Apalačských porostů bude chtít rozšířit své výsadby o bílé odrůdy. Chápou, že je po tom větší poptávka. Chvíli to potrvá, protože existují pravidla, o kolik můžete ročně expandovat. Ale i lokálně, ano, jsou to věci, po kterých touží, nebo alespoň pro další, víte, generaci, kterou chtějí jen světlejší, jako střik, šumivé, bílé, dokonce i nějaké růže. A u růží tam mám natrhat i trochu kosti. Ale jo, pořád je to tak trochu bitva, Dobře, znovu, žádné problémy, ale Rosae ve stylu dopisů za monsell. Ale jen jsem si přál, abychom trochu prozkoumali, mám pocit, že hlubší barva, jako je Rosie, zvláště pocházející z Tavel, lidi tak nějak děsí, i když ve skutečnosti jde jen o tak úžasné gastronomické páry. A můžu třeba jen vzít láhev a otevřít s ní od vašich předkrmů nebo jen malé malé, skoro prosvištěné přímo skrz, jako, víte, váš první chod, celou cestu, jako možná dokonce něco jako, víte, jako, možná opravdu jemný jako wagyu steak nebo něco takového. Můžu to nést celou cestu. Ne všechny růže jsou stavěny stejně, ale jen bych si přál, abychom v této kategorii prozkoumali trochu víc. A jejich anděl to dělá tak dobře a já budu v té bitvě pokračovat. Ale přál bych si, abychom více experimentovali s různými druhy růží.

Newmanova práce 31:21

Musíte vidět, že AC do toho doslova buší

Anna-Christina Cabrales 31:28

Ano, dopadlo to dobře, říkám. Pak znovu, já víš, můj zaujatý pohled tady, jen proto, že to tak miluji. A taky to zakrývám.

Newmanova práce 31:40

Takže mám pocit, že se trochu uvolňujeme, abychom udělali nějaké konečné předpovědi a dobře, protože mám pocit, že jsem vlastně ještě ani nemluvil o tom, že bych měl zabíjet. Jít na to. A pokud se dívám, přemýšlel jsem o tom, na jaké velké trendy duchů si dát v roce 2024 pozor? A pro mě si myslím, že to bude něco adoptovaného vedle sebe.

Anna-Christina Cabrales 32:02

Bože, to doufám. úplně mě to baví.

Newmanova práce 32:08

Nemyslím si, že tequila nikam nevede. Je to, pořád je to jen absolutní moloch. A už je připraveno překonat vodku a whisky, pokud už tomu tak není.

Anna-Christina Cabrales 32:20

Existují nějaké statistiky, které právě teď ukazují, jak moc vede, pokud jde o jiné kategorie?

Newmanova práce 32:25

Statistiky určitě existují. Jo, nebudu je mít z hlavy, ale určitě prodiskutujte Radu destilovaných lihovin v USA a další subjekty. IWS jsou, chci říct, je to jen znovu a znovu, jen to ukazuje, že zabít je jen na vrcholu žebříčku a tam, kde není. Už se to chystá a může to být tento rok. Je to velmi úzké, každá další kategorie, která je nad patou, je velmi úzký náskok. Jo, a prostě to pokračuje.

Anna-Christina Cabrales 32:54

A kde do toho tak trochu spadá Mezcal?

Newmanova práce 32:57

Myslím, že se to opravdu blíží.

Anna-Christina Cabrales 33:00

To je vzrušující.

Newmanova práce 33:01

Obzvláště tam není tolik celebrit mezcal, mám pocit, že je to tak pravda. Mám pocit, že je to něco jako ten informátor, víte, to znamená, že to opravdu převezme. Nemám pocit, že by existovala opravdu konkrétní, více než několik konkrétních značek. Chci říct, že každý zná Delma gay a Lidl a existuje několik značek, které lidé znají, ale nemám pocit, že by existovala taková, která by měla jen takový úspěch, který říká: Tron pro tequilu nebo casamigos pro tequilu jako třetí, je tam jako celá známá slza, která nás zabíjí, kde mám pocit, že ten nejlepší kalich, tak nějak, jako by se tam pomalu dostával, jak se plíží, víš, mluvím přes zeď, jestli tohle bude, bude to tam opravdu brzy. A myslím, že jakmile se to stane, myslím, že letos, také uvidíme, jak dlouho budou kopce Mezcal hocking Hills tequila? Myslím, že to může být rok, kdy můžeme vidět tak vysoký výstup. A není to práce, je to spíš jako sousedství Gobi. Nechci zacházet příliš hluboko do plevele, ale je to rostlina, která je velmi podobná agáve a vytváří lihovinu, která chutná velmi podobně jako tequila nebo Mezcal. A v roce 2022 jsem viděl svou první celebritu tak vysokou a to byl Lenny.

Anna-Christina Cabrales 34:25

To je opravdu vzácné ze všech kategorií. A je legrační, že nenávidím, takže je to všechno dobré.

Newmanova práce 34:32

Myslím, že to byl tentokrát zvyk. Myslím, že toto je éra více celebrit, tak to řekni, nebo se možná mýlím. Možná to bude celebrita, ale bude tam jedna z těch, která vyjde z brány, a myslím, že do konce roku 2024 budeme mít další přicházející kategorii Agave/Abage. Jdou si pro vás zabít, pokud si jdou pro vás. To je moje předpověď.

Anna-Christina Cabrales 34:59

Vypadá to, že spolu budeme pít mnohem více margarit.

Newmanova práce 35:03

Není mi to líto.

Anna-Christina Cabrales 35:07

Možná je to něco, co slyšíte víc, já to ve vašem světě také neznám. Ale něco, co si myslím, že určitě uslyším na jazyku, jsou spíše profesionálové a obecně jen spotřebitelé, jako, víte, mluvili jsme o tom jako, je tohle bio? To je důvod, proč, víte, udržitelně vyrobené biodynamické, ale regenerativní zemědělství? Je to něco, co se ve vašem světě vůbec objevuje?

Newmanova práce 35:33

Čas od času někdy v určitých, určitých kapsách tady? Mluvit o tom více?

Anna-Christina Cabrales 35:39

To jo. Takže to prostě posouvá věci na jinou úroveň, kde se tak trochu více díváme na věci, jako jsou krycí plodiny, ornice, zdraví zaměstnanců a prostě v podstatě v prostředí, ve kterém se dokáže skutečně udržet a být schopni uzdravte se také prostřednictvím jakýchkoli výzev, chcete-li. To je velmi lehký popis. Je to daleko složitější. Zejména se ale říká, že vína vyráběná v takových prostředích opravdu vystihují podstatu místa, cítíte intenzivní mineralitu a prostě věci, které jsou na tom místě tak divoké a jedinečné. A měl jsem to potěšení pár ochutnat, když jsem byl pryč ve Francii. a já jsem si říkal: Ouha, co to je? Jo, bylo to tak strhující. A věc je taková, že jsem se přistihl, že se k těm vínům vracím znovu a znovu a chci jim jen porozumět. A věc se má tak, jako by bylo téměř nemožné zachytit na jediné sezení, jako byste tam museli být a rozumět, když říkají, že jako, víte, můžete opravdu cítit ovce a vysoké tráva a všechny ty věci. Ale to jsou vína, která jsem prostě Whoa, tam. Je v nich krásná divokost a způsob, jakým se to tak nějak prolíná a jako ve skle. Nic takového prostě není. Je to energie, chcete-li, kterou jsem ještě nikdy pořádně necítil. A víte, kromě toho, teď o tom přemýšlím, zvláště když rád píšu na toto téma transparentnosti, je to, že se mi také líbí, jak vidíme více vinařů experimentovat s různými nádobami. Jedna z věcí, kterou jsem miloval, když jsem byl na návštěvě, bylo vidět takové věci, které jsou experimentální, zvláště s jakou jsou vinné koule. Takže to vypadá doslova jako zeměkoule. Ale máme sklenici, ve které si myslíte, že prostředí je zcela redukující. Ale není to, víte, úplně. A co se mi na tom líbilo, je to, že můžete cítit čistotu toho, jak dobře je ten hroznový víno vyroben. Nebo jestli z toho půjdeš. To je jako jeden z dalších aspektů. Existuje tolik různých způsobů, jak s tím experimentovat, je to stále docela nové. Ale prostě miluji průhlednost hroznů v této nádobě a další věci, které jsem také ochutnal, ať by to bylo z jako amfora, nebo jako velmi odlišné, jako jsou druhy betonových vajec nebo dokonce vajec z nerezové oceli, které znáte , jsou poměrně vzácné. Miluji tuto úroveň experimentování, protože se skutečně snaží zachovat, například, kvalitu toho, co rostou. A pak stačí použít trochu toho a trochu tamtoho, pokud by to bylo jako velký formát, jako dub nebo cokoli jiného, ​​toužit po něčem takovém s tolika jemností a elegancí. Je to tak dobré

Newmanova práce 38:45

Líbí se mi, že můžete mít všechny tyto různé techniky, které, i když nerozumím, co to je, myslím, že to prostě nalijete do sklenice a zažijete.

Anna-Christina Cabrales 38:54

To jo. Máme štěstí, že?

Newmanova práce 38:59

Dobře, takže si myslím, že je právě ten čas.

Anna-Christina Cabrales 39:02

Ano, jsem připraven na margaritu. co ty?

Newmanova práce 39:04

Oh, ano, naprosto. Jdu do toho

Anna-Christina Cabrales 39:05

To zní dobře. Děkujeme všem za poslech a příště vás zastihneme. Těšíme se na nadcházející rok a na to, jaké překvapivé trendy se objeví v roce 2024. Máte nějaké otázky nebo se chcete podělit o svůj názor na trendy v nápojích pro rok 2024? rádi bychom to věděli. Své komentáře a dotazy nám můžete poslat e-mailem na podcast na adrese Wine Enthusiast dotnet. A nezapomeňte, že se můžete přihlásit k odběru tohoto podcastu na Apple, Google, Spotify a kdekoli jinde, kde posloucháte své oblíbené pořady. Můžete také přejít na stránku wineenthusiast.com/podcast, kde najdete další epizody a přepisy. Jsem Anna-Christina Cobras a děkuji za poslech.

Samantha Sette 39:55

Věděli jste, že kromě produkce obsahu světové třídy je také nejlepší nákupní destinací pro produkty životního stylu vína. Stačí navštívit náš obchod na adrese wine nadšence.com, kde objevíte úžasný sortiment jedinečných kvalitních položek, které zaručeně umocní váš zážitek z vína. Od skla a doplňků až po 1000 jedinečných dárků na víno. Je to jako obchod s hračkami pro milovníky vína. A nezapomeňte na ochranu svého vína. Jsme přední národní prodejce produktů pro skladování vína. Ať už máte šest nebo 600 lahví, toužíte po vinotéce nebo vinotéce navržené na míru. Naše bezplatné konzultace týkající se skladování vína vám pomohou najít to pravé pro vaši sbírku. Navštivte wineenthusiast.com ještě dnes. Přivádíme víno k životu. Přináší vám obchod Wine Enthusiast