Close
Logo

O Nás

Cubanfoodla - Tento Populární Víno Hodnocení A Recenze, Idea Unikátních Receptů, Informace O Kombinacích Zpravodajství A Užitečných Příruček.

Kultura

Klimatická změna stojí za tradičními postupy sklizně. Jak se vyrovnává jedno velké vinařství.

Víno je v první řadě zemědělský produkt. Ovlivňují ji extrémní podnebí a klimatická změna , přírodní i uměle vytvořené, pouze zrychluje. Problémem samozřejmě nejsou jen zvýšené teploty. Kouřová skvrna , sucha, mráz, záplavy, krupobití a nadměrné srážky, to vše má dopad na vinice. Společný účinek těchto změn na produkci vína je postupem času stále patrnější.



Tento týden jsem si sedl se Stevem Peckem, abychom diskutovali. Peck je viceprezidentem vinařství ve společnosti J. Lohr Vinice a vína v Paso Robles , Kalifornie, pro kterou dohlíží na kompletní portfolio bílých a červených vín.

Poslouchejte, jak Peck vysvětluje, jak určuje, kdy je čas na sklizeň; složitosti procesu sklizně; jak extrémní počasí letos ovlivňuje úrodu J. Lohra; jestli změna klimatu nakonec ovlivní jeho vinařský styl; a co J. Lohr dělá pro zmírnění klimatických změn ve vinicích.



  Logo Apple Podcast
  Logo podcastu Google


Přepis epizody

Přepisy jsou generovány pomocí kombinace softwaru pro rozpoznávání řeči a lidských přepisovačů a mohou obsahovat chyby. Před citováním zkontrolujte odpovídající zvuk.

Řečníci: Steve Peck, Jacy Topps

Jacy Toppsová 00:08

Dobrý den, vítejte u podcastu Wine Enthusiast. Sloužíte kultuře nápojů a lidem, kteří ji řídí. Jsem Jacy Topps. Tento týden mluvíme o změně klimatu a jejím dopadu na sklizeň. Víno je především zemědělský produkt. Extrémní podnebí tedy nepochybně změní produkci vína. V průběhu let jsme viděli rekordní teplotní sněhové bouře v Napě a Sonomě, lesní požáry v Severní Americe a záplavy v Austrálii v Německu. Klimatické změny, přírodní i člověkem způsobené, jsou velmi reálné. A jeho dopad na produkci vína je stále patrnější. Jak to tedy ovlivňuje víno? Sedl jsem si se Stevem Peckem, abychom to probrali. Steve je viceprezidentem vinařství v J. Lohr Vineyards a vína v Paso Robles v Kalifornii, kde dohlíží na kompletní portfolio vín J. Lohr. Poslouchejte tedy, jak Steve vysvětluje, jak určuje, kdy je čas sklízet proces sklizně; jak extrémní počasí ovlivňuje jejich letošní úrodu; jestli změna klimatu nakonec ovlivní jejich styl výroby vína a co dělá J. Lohr pro zmírnění klimatických změn ve vinicích.

Jacy Toppsová 01:32

Každá sklenka vína vypráví příběh. Tyto příběhy odhalují skrytou historii, chutě a vášně a někdy rozplétají naše nejtemnější touhy. A nejnovější podcast Wine Enthusiast. Vinfamous novinář Ashley Smith pitvá podbřišek vinařského světa. Slyšíme od lidí, kteří vědí, co to znamená, když se produkty lásky a péče stanou zdrojem chamtivosti, žhářství a dokonce i vraždy. Každá epizoda zavede posluchače do tajemného a historického světa vinařství a zločinů, které se od té doby staly Vinfamous. Tento podcast se dobře hodí pro milovníky vína, znalce historie a zločince. Takže si vezměte sklenku svého oblíbeného vína a sledujte podcast, abyste se k nám ponořili do zvratů za těmi nejšokujícími větrnými zločiny všech dob. Sledujte Vinfamous na Apple, Spotify nebo kdekoli, kde posloucháte, a nezapomeňte sledovat pořad, abyste nikdy nezmeškali žádný skandál. Nové epizody vycházejí každou druhou středu.

Jacy Toppsová 02:43

Ahoj, já jsem Jacy Topps. Dnes diskutujeme o sklizni a klimatických změnách. Mým hostem je Steve Peck. Steve je viceprezidentem pro vinařství v J Lohr Vineyards a víno v Paso Robles. Vítej Steve. Jsem moc rád, že se k nám dnes můžete přidat.

Steve Peck 02:59

Děkuji, Jacy. Určitě oceňuji příležitost strávit nějaký čas s vámi.

Jacy Toppsová 03:03

Takže na celé severní polokouli začala sezóna sklizně a svět vína je velmi vzrušený a zaneprázdněný.

Jacy Toppsová 03:11

Pro naše posluchače, kteří nejsou s tímto procesem tak úplně obeznámeni, můžete nás rychle provést kroky sklizně, jako je to, co do toho patří? A rozhodnutí, která je třeba učinit, protože je to opravdu zásadní součást výroby vína?

Steve Peck 03:25

Jo, takže J Lohr hospodaříme ve třech regionech v Kalifornii, původní region je v oblasti Monterey. Dnes se tomu říká královské Seiko z Monterey, je to něco jako Rodeo Drive. Víte, opravdu jedna z prémiových oblastí Monterey, velmi ideální klima pro Chardonnay Pinot Noir, máme 30akrovou vinici nahoře v St. Alena a Napa Valley a pak vlastně 3000 akrů v Paso Robles věnovaných především Cabernet Sauvignon.

Steve Peck 04:00

Takže máme vlastní tým manažerů vinic a vinařů, kteří pracují po celý rok, víte, od prořezávání až po, víte, zavlažovací protokoly, probírku výhonků, probírku trsů. A když se blížíme ke sklizni, cílem je skutečně sbírat vzorky, dostat naše vinaře, které znáte, včetně mě, na pole, ochutnávat a ochucovat pro optimální úroveň zralosti, než učiníme rozhodnutí o výběru. Takže právě dnes jsme zde obdrželi náš první vzorek červených hroznů pro naši laboratoř. Bude pozdní sezóna a rok 2023 je horký, protože klima byla v celém vnitrozemí Spojených států s rekordními teplotami a každý stát, víte, Texas a Colorado přicházejí na mysl. To, co to dělá, je ve skutečnosti vytváří tento druh obřího sacího zvuku z Tichého oceánu a tryskový proud to přináší

Steve Peck 04:59

Mnohem více studeného vzduchu z oceánu. Takže pobřežní pás ze Santa Barbary do Paso Robles, Monterey, Sonoma Napa. Ve skutečnosti to vedlo k nejchladnějšímu vegetačnímu období, jaké jsme měli od roku 1999. Celý stát tedy očekává, že bude mít opět sklizeň později, než je obvyklé, kvůli chladnějšímu vzduchu, který je přitahován z oceánu. Dobře, tak pojďme, vraťme se na chvíli zpět, když jste řekl, že sbíráte hrozny do této zralosti, jak to dělají vinaři? Jak určíte tu dokonalou zralost? Správně, takže opět existuje úroveň analýzy, že hledáme určitou úroveň sladkosti nebo hladinu cukru v hroznech, což povede k tomu, kolik alkoholu je ve víně. Ale víte, značka jako J. Lohr by šla na další úroveň, což je opravdu chuťová zralost. A my chceme mít dostatek času viset na révě, abychom vyvinuli vhodnou chuť. Takže klasické by bylo naše flétnové křížení, řešení procházky, kde když dostaneme cukr, přesně tam, kde má být, pokud ovoce stále chutná trávově a zeleně, bude mít nějaký zelený pepřový charakter. Ale nevyvine některé soubory, což je druh aroma mučenky, které potřebujeme, abychom ovoci nechali na vinici dodatečně viset. Takže to je klasika, kde jsme já a Christian Barnhouse nebo vinař pro bílá vína skutečně hlídali vývoj těch vůní mučenky v Sauvignon Blanc pro Chardonnay, hledáme přechod od druhu zeleného jablka k možná více broskvi nebo nektarinkový druh chuťového profilu. A červené hrozny, včetně našeho týmu a mě, jsme vyvinuli opravdu zajímavý způsob, že ochutnáváme hrozny z rozinek, což je kolem 1. srpna, kdy se hrozny mění ze zelené na červenou, začínáme ochutnat v tomto bodě jakékoli negativní příchutě, které by zahrnovaly aroma zelené papriky. Pokud tedy 1. srpna získáme pěkný, ovocný chuťový profil, víme, že jsme připraveni na sezónu. Pokud získáme příchuť zelené papriky, ve skutečnosti vyhladovíme révu z jakéhokoli zavlažování. A necháme je projít cyklem sušení, abychom se pokusili vyždímat trochu chuti zelené papriky. Ale když dojde na poslední den sklizně červených hroznů, techniky jsou docela zajímavé, strčíme pár hroznů do úst, rozžvýkáme a vyplivneme. A pokud z mých úst vyteče šťáva, trochu zelená nebo růžová, znamená to, že není připravená. Pokud je šťáva, kterou vyplivnete, pěkná a tmavě červená, znamená to, že barva v těchto slupkách je připravena k rolování. A ve fermentoru to budeme mít opravdu snadné, abychom vám mohli vědět, že ty hrozny velmi snadno odevzdají barvu šťávě. A že nebudeme muset přetěžovat víno, aby získalo barvu a které by posunulo náš chuťový profil k více tříslovému než extrahovanému chuťovému profilu.

Jacy Toppsová 08:21

Líbí se mi, jak popisuješ, že to prostě víš jako; vy, chlapi, ochutnáváte víno ve vinicích, dáte ho a vyplivnete. Jak to dělají recenzenti vína stejným způsobem?

Steve Peck 08:33

Ano, ano, není to hezký proces. Víte, součástí tohoto procesu může být hledání vývoje barvy semen. Takže pokud jsou semena stále bílá a kyselá, mají tendenci dodávat hořký chuťový profil. Jestli mají takový hezký, hnědý druh toastového vzhledu. Budou vyrábět vína s opravdu měkkými a přístupnými taniny.

Jacy Toppsová 09:04

No, jsem rád, že jste se zmínil o verzi, protože jste řekl, že je obvykle začátek srpna se změnou klimatu. Ovlivnilo to trochu nebo ne? Je to obvykle první týden v srpnu?

Steve Peck 09:18

Že jo? Použijte tedy termín klimatické změny, a to je ten správný termín. Víte, víte, před 10 lety bychom mluvili o globálním oteplování, o oteplování, víte, že víte, že horké vnitrozemí Spojených států má tak trochu za následek chladnější pobřežní pás podél Kalifornie. A tak ano, může se to lišit, možná, víte, plus mínus 10 dní, pokud jsme měli suchou zimu, réva má tendenci vyjít z dormance o něco dříve, než se rozpoutají, takže asi nejdřív je Den sv. Patty a o nejnovějším je něco po aprílu. Takže máte tendenci se chránit. Víte o tom víc, víte, v polovině března, na suchou zimu. A znovu a znovu, možná v prvním dubnovém týdnu za deštivější zimy, jako jsme měli v roce 2023. Takže, víte, že je výchozí bod celého vegetačního období, a to Když se pustíte do období květu, ke kterému obvykle dochází v květnu, většina lidí si vinnou révu nemyslí jako kvetoucí rostlinu. Ale ve skutečnosti má tyto malinké drobné květy. A stejně jako třešňový květ se v ideálním případě každý květ promění v kus ovoce v hroznové víno nebo v třešeň. A tak, takže ten proces má tendenci být plus minus 15. květen. A pak znovu, ta dušená, na které přecházíme z těchto tvrdých, kyselých, zelených bobulí k, víte, začínají měkké, barevné a sladké bobule, víte kdekoli od řekněme 25. července do možná 8. srpna někde v tomto období. A letos je to dobré, jsme na té pozdní straně tohoto spektra. Dobře, pokud jde o zralost a zrání hroznů, jaký vliv na to má počasí, je to nadměrné teplo, přílišná vlhkost nebo mráz, co zpomaluje zrání nebo co urychluje zrání. Že jo. Takže existuje takové teplotní pásmo Zlatovlásky, řekněme, od asi 70 do asi 85 stupňů Fahrenheita. A tak, in, takže čím více hodin dne strávíte v tomto malém teplotním okénku, obvykle tím vyšší bude vývoj barvy, trvá asi dva týdny od začátku paprsků, než všechny hrozny dosáhnou ze zelené na červenou. A pokud máme pěkné okno s mírnou teplotou, nezáleží na tom, jestli víte, že denní maximum může být 90 nebo 95 nebo dokonce 100, pokud máte spoustu hodin, denních hodin v těchto 770 až 85 -okno stupně Fahrenheita. Takže jsme se vrátili a podívali se na naše záznamy za ta léta. A pak, když máme období dvou týdnů, kdy se pole mění ze zelené na červenou, pokud v tom pěkném mírném pásmu teploty máme vyšší počet hodin, vidíme explozi barev. vývoj v hroznech a ve vínech, která vyrábíme o dva měsíce později. Dobře, takže jsi říkal, že letos bylo v Pasu tepleji, nebo bylo tepleji? chladnější? je chladněji. Ve skutečnosti je chladněji. V Pasu a znovu je většina vinařských oblastí v Kalifornii ve skutečnosti v roce 2023 chladnější než normálně. Wow, to je tak zajímavé. Ano, opravdu je. A opět zde je termín změny klimatu lepším popisem než globální oteplování. Protože je to tak horké, jak to je, chci říct, že ledovce tají, nastavují pravidelné teploty vedra, požáry v Kanadě a Skalistých horách, dostaňte to obecné teplo, víte, vnitrozemí Spojených států je ve skutečnosti může vtáhnout chladnější vzduch z Pacifiku a, víte, na pevninu podél kalifornského pobřeží, které je asi 20 nebo 35 mil od Tichého oceánu až po Santa Barbara do Mendocino.

Jacy Toppsová 13:43

A teď slovo od našeho sponzora, strávit víkend prozkoumáváním neznámých míst, kde se pěstuje hrozny. Nachází se jen pár minut západně od Portlandu, ve známém Oregonském zážitku Willamette Valley a výjimečném intimním světě vína, a do Walton Valley. odhalte více než 30 světových vinařství bez davů. Ochutnejte desítky různých odrůd, všechny pěstované a produkované na severozápadě Pacifiku. Prozkoumejte údolí Tualatin na adrese Tualatin Valley tual@invalley.org.

Jacy Toppsová 14:26

Vím, že vinaři v podstatě sklízejí hrozny, protože jako bílé hrozny se sklízí dříve pro lehčí vína a červené hrozny se sklízejí o něco později. Dochází k výraznějšímu kolísání a časům sklizně kvůli klimatickým změnám kvůli chladnějšímu počasí v tomto roce?

Steve Peck 14:51

Ano, nepěstujeme naše bílé hrozny ve stejné oblasti jako červené hrozny. Takže víte, že pěstujeme Chardonnay. A Samuel Blanc v chladném klimatu Monterey pro začátek. Takže naše sklizeň těchto hroznů je zhruba ve stejnou dobu, kdy dozráváme Cabernet v Paso Robles v této teplejší oblasti. To znamená, víte, účinek změny klimatu je skutečný, plně v něj věříme. V některých případech, například v roce 2022, jsme první týden v září zaznamenali rekordní teploty, kdy teploty dosahovaly v některých částech našich vinic v Monterey bezprecedentních 105, dokonce 110 stupňů. V takovém případě byste si mysleli, že hrozny dozrávají opravdu rychle, ale ve skutečnosti to tak nefunguje, listy na vinné révě nebo v podstatě jakékoli rostlině, víte, máte takovou lesklou stranu, která je obrácena slunce. A pak zadní strana listu je taková rozmazaná a na té zadní straně nebo se jim říká kameníci nebo stomata. Takže v podstatě jako potní póry, a když se oteplí o 105 stupňů, tyto póry se uzavřou a liány se jen ukládají do zimního spánku. A tak ve skutečnosti vidíme pauzu ve vývoji našeho dozrávání, když vidíme teploty severně od 100 stupňů a vinnou révu jakoby zavřenou. Přestali fotosyntetizovat a tak trochu přešli do režimu přežití. Takže je to opravdu zajímavé, mysleli byste si, že horké počasí jen pohání věci ke zralosti, ale ve skutečnosti to tak nefunguje. Opět jste mimo, že nemáte dost hodin v té opravdu sladké oblasti Zlatovláska mezi 70 a 85 stupni a vinná réva je v horkém počasí skutečně tak produktivní nebo ne. To je tak fascinující. Ano, není to intuitivní. Není to intuitivní věda. To jo. A tak jste řekl, že máte akry osázené v různých oblastech po celé Kalifornii. Je to správně? Správně, s 3000 akry červených hroznů v Paso Robles de la are má také asi 1000 akrů, které vlastníme a hospodaříme v Monterey královské oblasti Seiko, a pak něco málo přes 30 akrů na Pratt Avenue v St. Alena Napa Valley.

Jacy Toppsová 17:26

Takže mě zajímá Napa Valley Acres, protože víte, Napa měla hodně sněhu Napa a Sonoma měla tuto zimu hodně sněhu. To je správně. To jo. Udělal to. Ne, chci říct, že jsi měl mnohem víc než New York City. Jsem tady v New Yorku. Bylo to šílené. Mělo to vůbec dopad na vinice?

Steve Peck 17:52

Víte, je to v období klidu. Takže, víte, je to pěkná fotožurnalistika. Ale já, víš, hledí, víš, jsou pěkně schované na zimní zimní spánek. A tak i když se na vinicích objeví anomálie, jako je sníh, ve skutečnosti to vozík s jablky nerozruší, pokud jsou vinice v klidu. Tedy, ale je to krásně vidět.

Jacy Toppsová 18:19

Řekl jste tedy, že letos budete sklízet trochu později? Jak dlouho později budete sklízet

Steve Peck 18:28

Nedokázali jsme předpovídat, že sklizeň skončíme 10. listopadu minulého roku, měli jsme hotovo 20. října. Tak si to spočítejte, to je 20 dní nebo tak různé tři týdny, tři týdny různé. To znamená, že jsme neutrhli ani jeden hrozen. Řekli jsme tedy, že Mike Tyson řekl, že každý má plán, dokud nedostane pěstí do obličeje. Ale víš, my jsme, my jsme, víš, vždy žijeme v naději, že tohle bude ten nejlepší obrázek vůbec. Zatím se nic nestalo a rok 2023 tomu zabrání. Ale víte, znovu, víte, žebříček víte, pokud to skončí vlhkým říjnem nebo přijde mráz nebo, víte, nějaké vlny veder

Steve Peck 19:18

budeme muset přizpůsobit náš plán a skutečně zakouzlit ve vinařství, abyste věděli, vzít hrozny průměrné kvality, víte, a vytěžit z toho to nejlepší, než, víte, některé z těch, některé z těch skvělých ročníků jako 2021 Měli jsme skvělou šňůru ročníků v roce 2012 2013 2014, kde víte, vína byla právě vyrobena na vinici, byla prostě krásná po celou dobu svého života, kde víte, že bychom měli jiné těžší, než je 22 by být jedním z těch, kde jsme mluvili o tom, že jde o ročník vinařů. Takže je to opravdu v tomto bodě, víte, je na vinaři, aby využil své jemnosti svých mísících dovedností k tomu, abyste skutečně přizpůsobili styl vína, abyste skutečně přišli s něčím, co bude lidem chutnat?

Jacy Toppsová 20:06

Jo, to byla určitě moje další otázka. Pokud si musíte vybrat, víte, dříve nebo později, nebo až si vyberete, není to konečná úroveň zralosti, kterou jste potřebovali. Jak to ovlivnilo proces fermentace? Je to více cukru méně kyselosti? Nebo naopak?

Steve Peck 20:28

Jo, dobře, první věc, kterou uděláme, je, víte, každá vinice není jen úplně uniformní. Takže jestli máme vinici, která má, víte, nějaké malé kopečky a údolí, víte, značky jako J Lohr, nebo tam pošleme náš tým, aby si vybral svah zvlášť, a necháme ten malý údolí ovoce v údolí, které není tepelně stresované, víte, mít čas na vinici, aby zcela dosáhlo ideální zralosti. Efektní slovo pro to se nazývá diferenciální sklizeň. Takže to je rozhodně na začátku naší příručky. Ale máte pravdu, pokud jde o to, co dorazí do vinařství, ovoce, které bylo vystaveno příliš velkému horku, uvidíme vyšší alkoholy a vína nižší kyselost, vína jsou vlastně docela krásná v tom, že za těch prvních šest měsíců v vinařství, ale ne vždy mají svěžest nebo strukturu, aby byly skutečně přívětivé. Takže my se znovu přizpůsobíme, víte, jedna z věcí, kterou byste mohli udělat, kdyby celý ročník byl takto ovlivněn, můžete říct: Dobře, dobře, možná 18 měsíců je náš normální čas a barel, uděláme Místo toho 14 měsíců vytáhněte tato vína, víte, ze sudů a do láhve, abyste si zachovali trochu svěžesti, to by pro nás byla standardní učebnice horkého horkého ročníku. Dobře, co tedy Jay Lord dělá na vinicích, aby zmírnil nebo se přizpůsobil změně klimatu? Pár věcí. Výběr podnoží je velká věc, tam, kde máte některé podnože, které jsou odolnější vůči suchu než jiné, se můžete rozhodnout jen jednou, že? To je to, co víte, víte, to je rozhodnutí o výsadbě. Také jsme upravili řadu našich vinic, kde, víte, můžete si představit, víte, řadu vinné révy a je tam malá zavlažovací hadice, která vede podél spodní části kůlů. A měli byste kapat trochu vody nebo u každé révy, trochu jsme šli tam, kde ve skutečnosti budeme mít ve většině případů dvě hadice. Takže znovu, pokud ovoce nahoře na svahu v tom řádku potřebuje vodu, můžeme zalít jen ty révy, které potřebují vodu a ne celý řádek. Řekněme, že víte, že některé révy jsou dole, na nižší půdě, těžší půdě, jsou, jsou dobré, nemusíme zalévat každou révu v tomto řádku. Takže to je, to je jeden příklad. Máme další, kde, víte, hrozny mají tendenci růst přirozeně vzpřímeně. Ale obvykle je tam příčné rameno a dráty, které drží ty výhonky, víte, držíme ty výhonky v té horní poloze, trochu jsme přešli k těm, kde jsou asi dvě stopy dlouhé a vyčnívají na jih. straně řady vinic a možná jen šest palců na severní stranu. Působí to skoro jako okraj baseballového klobouku, kde jsme trochu naklonili architekturu vinné révy, abychom vytvořili trochu více stínu na, řekněme, slunečné straně vinné révy, na jižní straně vinice. vinnou révu, přesně jak víte, můj dům, jistě. Chci říct, vím, že mám verandu na této na jižní straně domu a mám tu na severní straně, víte, v horkém odpoledni, víte, můj rodina a já sedíme na stinné straně domu, že? My nevíme, nesedíme tam venku na žhnoucím slunci. Takže, ale a tak jsme trochu přizpůsobili mřížovou architekturu, abychom to nějak řešili.

Jacy Toppsová 23:55

Dobře, takže skoro každé vinařství má svůj vlastní styl a já vím, že Jay Laura má svůj vlastní styl. Myslíte si, že změna klimatu nakonec ovlivní váš styl výroby vína? Přemýšlíte možná o 1015 za 20 let? Přizpůsobil byste nový styl výroby vína, nový styl J. Lohra?

Steve Peck 24:17

No, určitě jsme otevření, když se podíváme na další odrůdy, které mohou, víte, tak nějak podpořit naši značku. Cabernet francs a příklad víte, chuťové profily hodně připomínají Cabernet Sauvignon. Ale jsme to my, víte, my ve skutečnosti některé odrůdy vyžadují více vody než jiné přirozeně. Mluvíme například o Seraji z údolí Rhony. Mluvili jsme o tom, že je to takový Hummer velkých bojů. Jinými slovy, je to hltač plynu. Serato jím prochází, jen se prodírá vodou a Cabernet Franc o něm mluvíme jako o Priusu, což znamená, že je opravdu hospodárný. A my víme, že jsme vlastně pomalu rozšiřovali naši výsadbu Cabernet Franc a nacházíme pro ni větší využití, ovoce se nakonec zamíchá do našeho programu Cabernet Sauvignon v nebo nízkém programu, víte, tak 5% množství. Ale ceníme si našich zkušeností s pěstováním této odrůdy a opřeli bychom se o to, pokud víte, že změna klimatu pokračuje. A máme zkušenosti s Cabernetem Franc a víme, že nám umožní, víte, šetřit vodou, nebude vyžadovat tolik zavlažování ve vinici a bude o něco odolnější vůči teplu. , víte, vyšší teploty, které vidíme na vinicích. Ale znovu, tento pobřežní pás, kde leží pastevci, to je, nemusí to hrát tak, aby se tu skutečně oteplilo, může to ve skutečnosti hrát tak, že se zase ochladíme, kvůli průvanu, který pro nás vytvořilo vnitrozemí Spojených států vytáhnout z Tichého oceánu ještě více studeného vzduchu. Není to tedy úplně intuitivní, jak si možná myslíte.

Jacy Toppsová 26:12

To jo. Steve, mám na tebe ještě jednu otázku. Ach jo. Když jsou všechny hrozny vylisovány a vše je v nádrži, období kvašení a sklizně je u konce. A tobě se to povedlo. co je ve vaší sklenici? Co pijete?

Steve Peck 26:29

No, už tak trochu smekám klobouk před svým vzrušením kolem Cabernet Franc. Víte, také zde na J lore pěstujeme několik odrůd Rhone, které mohou být opravdu osvěžující. Máme tu nový druh luxusního ikonického vydání s názvem JLo nebo signature Cabernet Sauvignon. Takže pokud mám opravdu chuť se hýčkat a dovolit si, abych se ze vší té tvrdé práce cítil dobře, vložil jsem do situace, kterou popisujete, tak trochu boj o sklizeň. Vstával jsem, víte, vstával jsem brzy a hlídal jsem tu hyper ostražitou úrodu v našem vinařství a opravdu se chci odměnit. To je láhev, kterou vytáhnu, je vězení nebo podpis Cabernetu. Jo a vím, že si to zasloužíte. Všechna ta dřina.

Jacy Toppsová 27:22

Jo, moc děkujeme, že jste se k nám přidali. Bylo mi potěšením s vámi mluvit. Bylo to potěšení. Děkuji. Přeji vám hodně šťastnou a zdravou sklizeň.

Steve Peck 27:33

Dobře, a děkuji, Jacy a já si opravdu vážíme příležitosti znovu s vámi mluvit.

Jacy Toppsová 27:44

Příběh změny klimatu není jen příběhem zvýšených teplot, je tu kouřová skvrna, sucha, mráz, záplavy, krupobití a nadměrné srážky. Všechny mají dopad na vinařské vinice. Změna klimatu je velmi reálná a pouze se zrychluje. Tak určitě. Pokroky v technologii a lepší vědecké porozumění tomu, jak se hrozny pěstují, jistě pomáhají vinařům přizpůsobit se klimatickým změnám. Ale nakonec je na nás všech, abychom to pomohli zmírnit. jaké jsou vaše myšlenky? Pokud se vám dnešní díl líbí, rádi si přečteme vaše recenze a vyslechneme, co si myslíte. Své komentáře a dotazy nám můžete poslat e-mailem na podcasts @ wine nadšence.net. A hej, proč neřeknete svým přátelům, kteří milují víno, aby se na nás podívali, abyste si zapamatovali, že se můžete přihlásit k odběru tohoto podcastu na Apple, Google, Spotify a kdekoli jinde, kde podcasty posloucháte. Můžete také přejít na podcast zpětného lomítka wine nadšenec.com. Pro další epizody a přepisy. Jsem Jacy Topps. Díky za poslech.